BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 20, 2010

Bezz gAkk aAA tDii miN bOlA nGaN BdAxXx KolAhH SKPP

aaaa pgy sdaaa bngun.......tpi semayang subuh aq tdokk bleekk.....pak aq jenohhhh graaakkk aq...........aduh pgy msehh awaiiii......ish3.pa laaaa nk jdiikk ngan aq..........huuhuuh.....k arh aq nk cta.........

pgy2 aq p sdahh kolah permatang pasirr...dok2 sat smbang pa n smbil min bling btuu......klo kna pala x taw arkkk.........pas2 chekgu maii.......akj kmi msowk makmal komputer..ngok video about skill bola larrr x kn video tuutt kowt.hak3.........ummm bezzz glarrr ..maradona,messi,ronaldinho,kaka,pirlo,ronaldo sumerrr aq ngok bezzz yg pling bezzz dpa sume kna dok bwh cbb dpa nya video x nmpak jlss...tpi aq dok tpi chekgu kra dok ats kerusi larrr besa arrrr V.I.P......hak3...........umm pas2 broo min bola niew g bezzz aq score bnyakk gak aaa besaa pemain state ...2009....hak3 lgik ponw dpa suma standard 4 ngaan 5 ja.aq sowang jerw 6 hahahaahaha min punya min.....lazzz skali kmi mng.......pas2 dpa x puasss aty pas2 dpa ajk min lgik pas2 unti lennn...aq genk ngan bdk koroii jerw kna aa aaa 3-2
cemeh aa
2 ponw 2 gol aq boh hak3


pas2 nk bleekk kmi p 1 permatang pasiirr ccriiik kkdaii roti canai.....suma abeehh......aduh .........kmi p mkn nsiik champoq larrr.....sdp mmg sdp.tpi aq da 2 hinggit jerw....aq bntaiii gak ngan genk2 aq.........huuuhuh nsi nsebb baekk kwn aq blanja aq.........klo x aq kna basoh pinggan aaaa...
pas2 kmi bleekk 2 jerw.........

0 comments: